Skolavslutning 2021

Om två veckor fredagen den 11 juni är det dags för årets skolavslutning. Precis som förra årets skolavslutning måste vi genomföra skolavslutningen årskursvis och utan er föräldrar.

Vi kommer att använda oss av förra årets planering men innehållet blir alltid lite annorlunda med lite sång och ny musik.

Fredagen den 11 juni startar som vanligt 8.10 men avslutas 10.45. Skolskjutsarna går som vanligt på morgonen och går hem kl 11.00.

Förskoleklassen har sin skolavslutning på torsdagen 10 juni med vanliga skoltider även det precis som förra året. Det blir lite sång och firande på kullen. Det blir en festlig dag utomhus med lekar och grillad korv.

På tal om ny musik – Vår fantastiska kör Sångfåglarna släpper två nya låtar på Sportify på torsdag den 3 juni.

Vi vill också passa på att hälsa alla våra nya 6 åringar hjärtliga välkomna till Korpadalsskolan.

Kolla gärna in filmen från Förskoleklassen!