Inför läsår 2021-2022

Nu är vi inne i de sista dagar innan skolavslutning och alla årskurser summerar läsåret på olika sätt men vi blickar också framåt inför ett nytt läsår.

Elever som börjar ett nytt stadie har under veckan träffat sina nya lärare.

Årskurs 1; Marie Ekevald, Madeleine Söderberg och nyanställd lärare Karin Erlandsson.

Årskurs 4: Malin Jakobsson, Emelie Agnesson och nyanställd lärare Bengt Svensson. Joakim Andersson kommer också att arbeta i arbetslag årskurs 4.

Inför årskurs 6 så kommer Enya Mårtensson ersätta Annie Lind som är föräldraledig under kommande läsår.

Mikael Norlin är nyanställd slöjdlärare trä och metall.

Vi ser fram emot att möta nya lärare och elever efter ett härligt sommarlov. Vi vill också gärna påminna och passa på att önskar er många härliga lässtunder under sommaren!