Eleverna i Kultur Crews

Nu i veckan har våra eminenta elever i skolans Kultur Crew förberett sig för att ta emot Dunsö Kapell som spelat musikteatern Pyjamas för skolans elever i klass F-3. Föreställningen var mycket uppskattad bland eleverna och det bjöds på humor, trolleri, dans och musik.

Kultur Crews uppgift är att förbereda, ta kontakt med artisterna, serva med fika, ta fram bänkar och fixa sittplatser, släppa in publik och presentera artisterna.

Som vanligt tog eleverna i Kultur Crew uppgifterna på största allvar och arbeta gemensamt för att föreställningen skulle kunna genomföras på ett bra och smidigt sätt. De gjorde uppgiften med bravur!

Många artister och teatergrupper som kommer till vår skola är imponerade över vilket fint Crew vi har på skolan.