Vår skolsköterska Marita går nu i pension efter 20 år på Korpadalsskolan

Efter tjugo fantastiska år på Korpadalsskolan är det nu dags för mig att gå i pension. Jag lämnar över rodret till skolsköterska Maria Tibell som många av er redan haft kontakt med. Det känns tryggt och bra för mig att en sådan kompetent person som Maria tar över efter mig.

Det är med stor glädje och värme jag ser tillbaka på mina år på skolan. Jag har dagligen fått träffa många underbara barn och fått ta del av både deras glädje och bekymmer. Jag har svårt att tänka mig ett mer berikande yrke!

Jag kommer givetvis att sakna alla goa kollegor och alla glada skratt men var sak har sin tid och just tid är något jag nu kommer att få gott om. Det ser jag verkligen fram emot.

Ta hand om er och glöm inte hålla avstånd och tvätta händerna:-)

Tack till alla elever för alla förtjusande teckningar!

Vi vill också passa på att önska er alla ett härligt och sportigt lov. Ta väl hand om er!