Föreläsning om mobbing på nätet med Andreas Glingfors

Välkommen till en kväll som definitivt kommer att beröra dig!

12 eller 14 oktober 18.30-20.00

Hur kan du bemöta ditt barn/ din ungdom för att han/hon ska våga berätta om sina misstag eller den situation som de hamnat i? Vad kan du som förälder göra för att visa ditt barn att du finns för dem även i den digitala världen trots att du kanske saknar kunskap och intresse?

Andreas Glingfors har jobbat som både närpolis och ungdomsutredare under 14 år i Karlskrona och utvecklade då detta föreläsningskoncept som ni nu skall få chansen att ta del av. Hans tydlighet, kompetens och enorma engagemang i dessa frågor fortsätter han sprida genom det viktiga budskapet. Prioritera denna kväll för dina barns skull.

Du som förälder eller du som har barn/ ungdomar omkring dig är OERHÖRT viktig för barnen/ ungdomarna i dessa frågor och du kan göra stor skillnad med små medel!

Efter föreläsningen finns möjlighet att ställa frågor. Frågestund: 19.30 – 20.00

Anmälan via : https://www.sv.se/blekinge

Allt kommer att ske i Zoom. Du kommer att få en lathund och en länk dagen innan föreläsningen.
Det är därför extra viktigt att du anmäler med din mailadress.

Föreläsningen är helt gratis!