Wow! Vilken härlig morgon när 2b fick ta emot pris i Skolklassikern och bjöd alla elever på frukt!

Några av de fina bidragen från klass 2b.

För andra året i rad fick Korpadalsskolans elever äran att vinna pris från Skolklassikern. I år är både åk 1, 2 och 5 med och genomför Skolklassikern där de springer, simmar, cyklar och åker skridskor tillsammans.

Eleverna i klass 2 b vann fina förkläden och kunde sedan bjuda alla elever på skolan på frukt som är Skolklassikerns pris.

En kul avslutning på prisutdelningen blev i år en gemensam dans som idrottslärarna tillsammans med elever i åk 5 förberett och alla elever tränat på. Så kul och härligt med en dansande och böljande skolgård!