Tack och God jul till er alla – elever och föräldrar!

Nu har ytterligare en termin nått sitt slut. En termin som inte liknar någon annan. Tack till alla våra fina elever för er omtanke om varandra och glädje för lärande som ni sprider runt om er! Lärare och elever kan äntligen få njuta av ett välförtjänt jullov. Barn och personal på fritids är kvar på skolan ännu några dagar.

Tyvärr bjuder inte naturen på vinterväder och julstämning, men förhoppningsvis kan lovet ge vila och härlig avkoppling ändå.

TACK TILL er föräldrar som hjälpt oss så bra med nya rutiner för att skapa trygghet i rådande tider. Tack också för alltid gott samarbete och engagemang för våra barns bästa. Satsningen tillsammans med AIF fotbollsförening under hösten för att skapa trygghet i området har varit fantastisk och med samlade krafter har det gett ett gott resultat.

Anki, som varit på tomtejakt hela december hittade till slut rätt och det verkar som om tomten också känner till eleverna på Korpadalsskolan särskilt väl 😉

Vi låter också sångfåglarna avsluta terminen med lite skönsång

God Jul och Gott nytt År!

Annica Clarin, Korpadalsskolan