Studytime & Paviljonger

Sedan ett par veckor är vi igång med Studytime.

Måndag till torsdag finns möjligheten med studytime 14.15 -15.00 i det stora nya grupprummet. På torsdagar är det även studytime i grupprummet 13.15 – 14.00.

För elever i åk 1-3 finns nu möjligheten till körsång. Många elever är intresserade och de jobbar efter olika mål. Under början av hösten sjunger kören sånger tillsammans som de ska presentera för boende på Östralycke längre fram i höst. Välkomna!

Studytime för elever i åk 1-2 sker inom arbetslagen direkt efter skoldagens slut vid överenskomna dagar.

Flytt av paviljonger vid parkering 25-27 september

På onsdag börjar flytten av paviljongerna som är placerade vid parkering och cykelbanan. Det innebär att området parkering och rondellen kommer vara avstängd dessa dagar. Trafiken hänvisas till att hålla sig utanför området. Busshållplatsen längs Korpadalsvägen kan fungera att hoppa av vid om man kommer med bil. Promenad eller cykel från det hållet fungera också bäst dessa dagar.

Tips! Se gärna programmet ikväll kl 20..00
Om din Hjärna!