Hjärtligt välkomna till invigning på torsdag!

Äntligen är vår fina utemiljö klar och eftersom vi föräldrar, elever och skola under lång tid har samarbetat  och väntat länge… vill vi nu på torsdag fira detta tillsammans! Vi vill också sända en signal om att vi tillsammans ska vårda och vara rädda om vår nya fina utemiljö.

Hjärtlig välkomna till invigningen på torsdag den 25 kl 16.30. Vi startar med att klippa band med trumpetfanfar!

Information som vi på nytt lyft i klasserna är att:

Skolgården är inte allmän plats under verksamhetstid dvs mellan 6.30 -17.00. Det innebär att utomstående inte ska vara på skolgården under denna tid.

Cykling är inte heller tillåtet på skolgården och cykelbanan finns utanför skolan.

Barn som inte har fritids får inte heller vistas på skolan utanför verksamhetstid. Vi har ansvar för eleverna tidigast 7.55 och elever som vill får komma tillbaka till skolgården efter 17.00.

Minnesanteckningar från Forum för samråd