Skolavslutning

Nu har Förskoleklassen avslutat sitt läsår med en härlig avslutningsdag. Några av oss fick njuta av fin sång och musik från kullen.

Imorgon avslutar vi det här läsåret för åk 1-6 med lite festligheter under dagen. I år är som bekant skolavslutningen endast för våra elever.

Skoldagen slutar 10.45 och bussarna går hem kl 11.00. Jag vill vänligt påminna om att eleverna som inte åker skolskjuts gärna går eller cyklar till skolan imorgon som vanligt.

P.S Håll lite utkik på hemsidan efter lite musik och bild från avslutningen 2020.

Jag vill avslutningsvis passa på att tacka för det här läsåret och önska er alla en riktigt härlig sommar. Var rädda om er och ta hand om varandra.

Annica Clarin