Maggan hälsar till alla och går nu i pension.

Efter att nyligen ha fyllt 69 år har jag tillslut beslutat mig för att våga ta steget fullt ut och lämna Korpadalsskolan och ett arbetsliv som jag har älskat. Hur ska det gå?

Jag är tacksam för alla åren jag fått här. Det har varit inspirerande , fartfyllt och mycket roligt.

Jag vill tacka alla elever, föräldrar och arbetskamrater som förgyllt mina dagar och tagit emot mig med öppen famn trots att jag så gott som alltid säger vad jag tycker tämligen ocensurerat.

Korpadalsskolan är en skola med mycket värme och kärlek i väggarna och jag är tacksam för alla år jag har fått tillbringa här.

Tack för alla härliga skratt! Tänk så mycket jag har lärt mig av er mina unga kollegor.

Nu går jag mot nya djärva mål!

Hoppas att vi ses i vimlet!

Stor Kram till er alla från mig Maggan